Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

Καλησπέρα γλυκούλια μου!

Δε θα σας αποχαιρετώ για καλοκαίρι ,μια και σας βλέπω συχνά πυκνά στο όμορφο χωριό μας!
Να ξεκουραστείτε !Να κάνετε μπάνια ,να  τρώτε παγωτά και πάνω από όλα να μένετε ασφαλή!!













Καλοκαίρι χωρίς τζιτζίκια και ....τζατζίκι δεν είναι καλοκαίρι!!!😉 😉 😉





Καλοκαίρι μου μυρίζει
Η ντομάτα με το ρύζι

Τα τζιτζίκια θα ΄ρθουν πάλι
Να μου πάρουν το κεφάλι
Τζι-τζι-τζι
Τζι-τζι-τζι
Τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι-τζι

Τζι το ένα τζι το άλλο
Τζι-τζι τζι το πιο μεγάλο
Τζι το τέταρτο τζιτζίκι
Και ορμάει στο τζατζίκι.

Καλοκαίρι μου μυρίζει
Η ντομάτα με το ρύζι

Τα τριζόνια θα ΄ρθουν πάλι
Να μου πάρουν το κεφάλι
Τρι-τρι-τρι
Τρι-τρι-τρι
Τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι-τρι

Τρι το ένα τρι το άλλο
Τρι-τρι τρι το πιο μεγάλο
Τρι το τέταρτο τριζόνι
Και ορμάει στο πεπόνι.








ΚΑΛΟ  ΒΡΑΔΥ!!! (Μη ξεχάσετε να πείτε χρόνια πολλά στον Αποστόλη και την Αποστολία.Γιορτάζουν σήμερα!!!)