Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

 Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού (11 Δεκεμβρίου).

Αγαπητοί γονείς ή/και δάσκαλοι/ες,


Είμαι παιδί γι' αυτό...


🙆‍♀️ προτιμώ την αλήθεια σας
🙆‍♂️ χρειάζομαι την επιβράβευσή σας
🙆‍♀️ με διακατέχει αυθορμητισμός
🙆‍♂️ έχω ανάγκη τον ελεύθερο χρόνο μου
🙆‍♀️ μου αρέσει να χαμογελάω πολύ συχνά
🙆‍♂️ επείγομαι για την αγάπη σας
🙆‍♀️ θα ήθελα να με αντιμετωπίζετε με ενσυναίσθηση
🙆‍♂️ με δυναμώνει η ειλικρίνειά σας
🙆‍♀️ είναι απαραίτητη η ενθάρρυνσή σας
🙆‍♂️ ξετρελαίνομαι για αστεία
🙆‍♀️ το παιχνίδι είναι η ζωή μου
🙆‍♂️ κάνω διαρκώς όνειρα
🙆‍♀️ απολαμβάνω την αναγνώρισή σας
🙆‍♂️ εσείς είστε η ασφάλειά μου
🙆‍♀️ ταξιδεύω με τη φαντασία μου
🙆‍♂️ συμμετέχω σε σκανταλιές
🙆‍♀️ λατρεύω τις εκπλήξεις
🙆‍♂️ είμαι ένα "δώρο" για εσάς


Με εκτίμηση,

ΠΑΙΔΙ


(ΜΠΛΕ ΤΕΤΡΑΔΙΟ)

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!